Partitură: Doi ochi senini au plâns pe Cruce

1 Doi Ochi senini au plâns pe cruce
adânc, sfâşietor şi greu,
doi Ochi senini, cu-amare lacrimi,
păcatul tău, păcatul meu.

2 O Frunte-a ispăşit pe cruce,
sub spinii cruntului călău,
o Frunte sfântă-nsângerată,
păcatul meu, păcatul tău.

3 Şi Două Mâini iertau pe cruce,
mijlocitor spre Dumnezeu,
o, Mâinile ce-au dus în cuie
păcatul tău, păcatul meu!

4 O Inimă-ndura pe cruce,
răscumpărându-ne din rău,
o Inimă-ndura străpunsă,
păcatul meu, păcatul tău.

5…Doi Ochi senini, o, Frunte sfântă,
ce-adânc v-am sângerat şi eu!
Ochi sfinţi şi Frunte ce purtarăţi
păcatul tuturor şi-al meu…

6 O, sfinte Rane-nsângerate,
cum Vă sărut şi mă-nfior,
o, sfinte Rane-n Voi se spală
păcatul meu şi-al tuturor.

Printează de aici.
Mai multe #partituri.

Lasă un comentariu